خرمهره
خرمهره چیست؟

خرمهره چیست؟

الاغ پس از مدتی بر اثر خوردن جو کیمیا و… در گردن خود دچار یک لخته خونی در گردن و یا گونه خود میشود این لخته خونی پس از مدت زیادی تجمع کرده و بزرگ تر میشود و به شکل یک غده در می آید. این غده را طی یک سری عملیات خاصی از گردن و یا گونه ی خر خارج نموده؛ این غده به دلیل اینکه مقداری شل میباشد در داخل شیر میجوشانند تا سفت شود.

خرمهره اصل چگونه است؟

عمدتا خرمهره اصل را کسانی که در این کار خبره هستند با یک بار دیدن، تشخیص میدهند. خرمهره اصل را اصولا از روی بو، سختی، شکل دانه دار بودن و… تشخیص میدهند. خرمهره اصل به دلایل مختلف از جمله به دلیل آزار رسیدن به حیوان کمیاب است و به همین دلیل جزو سنگ های نیمه قیمتی محسوب میشود. متاسفانه خرمهره های تقلبی، فیک، ساختگی، درجه دو و… در بازار موجود میباشد که هیچ نوع کاربرد خاصی ندارد و بدتر از آن این است که برخی افراد سودجو این خرمهره ها را بجای خرمهره اصل به افرادی که اطلاعات کافی ندارند میفروشند.

فواید خرمهره؟ خواص خرمهره؟ کارایی خرمهره؟

خر مهره در اصل برای زبانبندی افراد حسود و نیز در امان نگه داشتن صاحب آن از هرگونه چشم زخم به کار می رود . در واقع افرادی که در محیط اطراف شما می باشند در صورت مشاهده پیشرفت شما ( چه از لحاظ مالی و رونق کسب و کار و چه از لحاظ گشایش بخت ) به صورت ناخود آگاه به شما حسودی خواهند کرد که باعث خواهد شد انرژی های منفی از سمت آنها بر شما وارد شده و جلوی پیشرفت شما را بگیرند. خرمهره تاثیر بسیار زیادی در وسعت رزق و روزی گشایش کار و دفع چشم زخم دارد.

کار اصلی خرمهره دفع نمودن انرژی های منفی اطرافیان می باشد . این انرژی های منفی به سرعت میتوانند بر زندگی شما تاثیر منفی گذاشته و پیشرفت شما را متوقف نمایند .

دقت داشته باشید که تفاوت عمده ی خر مهره با مهره ی مار این است که مهره ی مار به شما انرژی مثبت داده و به اطرافیانتان ( به نفع شما ) انتقال می دهد و  خرمهره انرژی های منفی اطراف را از شما دفع می کند . این دو می توانند مکمل خوبی برای شما باشند .

و اما تذکر مهم در رابطه با خرید خرمهره!!!

خرمهره تقلبی در بازار در انواع و اقسام موجود است (ترکیباتی از گچ، استخوان رنگ شده و…). متاسفانه برخی افراد سودجو خرمهره تقلبی را بجای خرمهره اصلی با مبالغ گزاف بفروش میرسانند. خرمهره ای که هیچ گونه اثری ندارد و صرفا سنگ بی خاصیت محسوب میشود!!! از این رو در خرید خود از سایت های غیر معتبر دقت بفرمایید و حتما با ضمانت اصل خرید بفرمایید. خوشبختانه وبسایت گالری حاج محمد این افتخار را دارد خرمهره اصلی درجه یک طبیعی با ضمانت اصالت کالا و فاکتور معتبر به مشتریان محترم عرضه نماید.

و اما کارایی خر مهره در رونق کسب و کار و بیشتر شدن روزی چیست ؟

همانگونه که گفته شد اصلی ترین دلیل عدم پیشرفت شما نظر بد و چشم زخم اطرافیان شما می باشد و در صورتی که بتوانید این انرژی ها از خود دفع نمایید دلیلی برای عدم پیشرفت و کم بودن روزی نخواهید داشت .

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به حساب تلگرام و یا سروش مدیر سایت پیام ارسال نمایید